28 agosto, 2011

135. ERREZETA BIDAIARIA Berenjenak parmesana erara

 Italia, gertuko lurraldea eta era berean oraindik ezezaguna. Federico Mocciaren liburuen zale naizenetik, Erromako kaleetan imajinatzen naiz, gora eta behera, nire kamerarekin arratseko azken ordunko argi izpien zain, eta nola ez, bertako gastronomia dastatzen. Beraz, handik datozen errezeten bila jarri nintzen eta azkenik, honako honekin gelditzen naiz:


BERENGENAK PARMESANA ERARA

Osagaiak:
  • 2 berenjena
  • Oliba olioa
  • Tipula bat zati txikitan
  • 2 baratxuri ale zati txikitan
  • 220g funditzeko gazta
  • 100g gazta parmesanoa hautseztatzeko
  • 200ml nata likida
Moztu berenjenak xerratan eta irakiten jarri. Bestalde, frijitu oliba olioaz tipula eta baratxuria. Nata likida gehitu eta gazta parmesano pixka bat nahasketa loditzeko. Labeko bandejan, berenjena kapa bat jarri, gainean nata likidarekin egindako nahasketa eta azkeneko kapan funditzeko gazta, gero prozedura errepikatu. Amaitzeko, hautseztatu gazta parmesanoa eta sartu labean 180ºtan 30 minutuz.

Arecetasetik ateratako errezeta bat da hau.


Gomendio txiki bat: Bazkaltzen jateko asmoa baduzu, aurreko gauen eginda osagaien zaporea hobeto nahastuko da, eta nire ustez, goxoagoa dago.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...