10 enero, 2011

71. 2010ko argazkiak (1.go zatia)

Agian, orain dela egun batzuk argitaratu behar nuen sarrera da hau, baina beno, hemen doa 2010ko argazkietatik gehien gustatzen zaizkidanak, edo arroen sentitzen naizenak behintzat. Sarrera hau, bi zatitan banatuko det, gaurkoa, bidaietako argazkiekin eta urrengoa, prentsakoekin.

Euskal Herrian egindakoekin hasiko naiz. Honakoa, abioneta baten egin nuen, Hendaiako zeruan. Abionetan ibiltzen nintzen lehenengo aldia zen, bero asko egiten zuen eta gutxi balitz, pilotuak, hego haizeak turbulentziak sortzen dituela esan zigun. Ez ninduen batere lasaitu horrek!! Baina beno, denak ondo iten zuen eta aurrez aukerarik izan ez nuen ikuspuntuetatik argazkiak egin ahal izan nituen.



Bigarrengoa, eguna amaitzean, Getariko arratoian azaldu zen argi izpia, egun euritsu eta gris baten ostean.


Aspalditik neukan Guggenheim museoari argazkiak egiteko asmoa, eta nahiz eta gertu dagoen, ez nintzen sekula joaten. Bere gertukotasunagatik, edozein egunetan joan zaitezkela pentsatzen duzun eta gero, sekula joaten ez zaren leku hoietako bat izan da niretzat. Egun horretan ordea, animatu nintzen, eta arratsean, 5 minuturo uretatik irteten ziren suzko "txorroak" enkoadrean sartuz jolastu nuen.


Udan, Londresen egon nintzen oporretan. Ez nuen tripoderik eman, eta ordu erdi, Westminster Bridgeko lurrean etzanda egon behar izan nuen esposaketa motel bat lortzeko. Azkenean, pozik gelditu nintzen emaitzarekin, horrenbeste makurtzean, ikuspuntu ezberdinak esperimentatu ahal izan bait nituen.


Minutu batzuk geroago, ISOa zertxobait igo, eta exposaketa motelekin jolasean jarraitu nuen, Big Ben, eta hain esanguratsuak diren autobus gorriekin.



Eta urrengoak, nola ez, Finlandiako biadaiakoak. Husky trineoan ibiltzea, uste dut 23 urte hauetan bizi izandako esperientziarik hoberenetariko bat izan dela.


Kilometro erdira, Santa Clausen etxea zegoen, non urteko 365 egunetan, Gabonetako magia sentitu daiteke.


Zer esan Lumilinna elur jauregiari buruz...


Astelehen hotz hura Helsinkin, Madrilera bueltatu aurretik.


Eta bukatzeko, ustekabeko ostadar zirkularra, justu, nire bidaia amaitzera zioala agertu zena.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...