04 noviembre, 2010

60. Retegi Bi

Gaur, Abel Barriolak eta Julen Retegik igandean jokatuko duten partidurako material aukeraketan izan naiz.

Retegiren kamisetak nire arreta deitu du, bizkarra eman digun baten. Orain arte ez naiz konturatu, bere izena “Retegi Bi” dela. Lankide batzuekin komentatzen egon gara, zer dela eta jarriko ote dion “Bi” hori, orain arte, pilotari guztiak, zenbaki erromatarrez zenbatu direnean. Hau da, kasu honetan, Retegi II izango zen.

Etxera heldu eta oraindik buruan nuen modu horretan deitzen denaren zergatia, beraz, internet bidez erantzuna aurkitu dut. Wikipediak dioenez, iruñar gaztea, bere familiako zazpi edo zortzigarren pilotaria da, baina bere burua Retegi Bi bezala bataiatu zuen, tradizioa haustearren.

Eibar 2010 - 1/200 seg.; f/4; ISO 1600

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...